Första dagen på det nya året

Första dagen på det nya året började med en lång sovmorgon. Resten utav dagen har älsklingen och jag bara tagit det lungt. Vi har nördat lite dator, kollat på teve och så sorterade jag lite kort på min externa hårddisk.

Jag soretera en liten del innan jag tröttnade på det, har så förbaskat många kort som jag inte har lagt in i några mappar utan de ligger i mappar döpta till diverse. Så det tar ju sin lilla stund att stortera korten och lägga de i rätt mappar.

Det vart hemma gjord pizza till middag i kväll och så har vi kollat på film, knight and day. Den var grymt bra, var ett tag sen jag skrattade så mkt till än film.

Nu sitter både älsklingen och jag vid varsin dator och nördar, jag kastar även ett öga lite då och då på dödligt vapen filmen som går på teve.

Den första dagen på det här nya året har varit lugn, skön och bakis fri som som det ska vara.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0