Inte riktigt frisk än

Tog en rätt rask promenad ner till coop på stan för att handla lite och när jag kom hem förut så var jag helt slut och svettig. Det brukar jag normalt sätt inte bli så det tyder på att jag inte är riktigt frisk än, halsen har dock blivit lite bättre men inte helt.

Så det blir ingen träning för mig i kväll utan jag laddar om batterierna och sattsar på att köra för fullt i morrnkväll istället. Resten utav den här dagen blir till att roa sig med att plocka och städa av lägenheten lite och sen ska vi titta på film ikväll. Ska kolla på doom, inte rikigt min typ utav film men efter som jag "plågade" kim att se twilightfilmerna så får man ju snällt ställa upp.

Nej dags att hänga upp tvätten och vara lite produktiv.

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Jag tror du smittade mig i onsdags, vaknade i torsdags med svidande hals.. Nu är man snorig oxå :P hehe.. allt bra annars? Ses nått i veckan kanske? Kramar

2011-01-23 @ 22:19:52
Postat av: Maddiie

Attans det var ju inte meningen ^^

Jo det är bara bra, har plågat mig igenom doom filmen suck Ja men absolut :) tror väl att vi kör på en hedlig spelkväll för killarna på onsdag så du o jag kan skvallra lite :P kramar

2011-01-23 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0