Så var det söndag igen

I dqg vart det sovmorgon till halv 11 sen åkte kim iväg till sitt jobb för att fixa lite saker. Själv passade jag på att städa lägenheten, vädrade lite mattor och såg till att det kom in frisk luft i lägenheten.

Efter att kim kom hem och hade vilat i en halvtimme så åkte vi till öb och köpte en ny matta till vardagsrummet sen vart det willys för storhandling. Väl hemma sen så fixade vi middag och slappade i soffan.

Åkte ut till sköldinge vid 18 tiden för att ta en fika hemma hos min kusin och hennes man. Vart en hel del snack om tatueringar och om en resa till skottland. Har kommit fram till nu att det blir ingen tatuering på armen då jag inte tycker det passar på mig så det blir benet istället.

Påvägen hem från sköldinge gjorde vi ett stopp på häxorna. Där köpte vi varsin räkmacka som vi nu har tryckt i oss, jävlar vad gott det var.

Slö tittar på teve nu men blir snart till att krypa ner i sängen då det är en ny arbetsvecka som börjar i morrn.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0