Tordag 6/1 2011

Tog lite sovmorgen då jag kände att jag behövde sova ut efter att ha sovit dåligt 3 nätter i rad. Vaknade riktigt utvilad och satte i gång med att plocka lite i lägenheten samt städa undan julen. Det som återstår utav julen är att julgran ska kastas ut samt att kartongerna med julsaker ska upp på vinden.

Annars så har jag inte gjort så mkt mer i dag förutom att lata mig men ibland måste man få göra det med. Var ialla fall duktig och tänade lite i kväll och jisses vad svetten ran om mig. Fast det är ju ett bra tecken, det visar ju att träning ger effekt. Skönt som tusan var det ialla fall ta ta en dusch sen och känna sig som en ny fräsch människa.

Resten utav kvällen har jag suttit i soffan och tagit det lugnt, kollade på filmen som gick på kanal 6. Dumpad hette filmen och jag tycke den var jätte bra. Helt klar en film jag skulle kunna tänka mig att se igen om några månader.

Blir sängen om en liten stund och hoppas på att älsklingen är snäll och masserar mig rygg. Skulle inte vara helt fel som en lite belöning för att jag är duktig som försöker träna och hålla mig borta från en massa onyttiga saker. Kan ju säga att den är ju inte helt lätt speciellt inte när han sitter och dricker cola brevid mig. Men jag har inte tagit en enda klunk och det tycker jag är bra gjort utav mig för colan är en utav mina största laster jag har.

Nej nu ska jag sluta skriva och vara lite social mot min karl.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0