Tycker inte om att köra bil i snöväder

Skrev ju igår att jag hoppades på att sova bättre natten som var till i dag men icke då. Det hjälpte inte änns med en kopp kamomiltee och att jag läste en bok tills ögonen stod i kors. Natten som var bestod mest utav att jag låg o vred och vände på mig samt att jag var kissnödig stup i kvarten tack vare teet.

Även fast jag var trött i dag så gick det bra att jobba och dagen flöt på fruktansvärt snabbt. Mindre skoj var det när jag skulle åka hem. Det snöade rätt så mkt så man såg knapp något när man körde och att köra med helljus var inte att tänka på. Men hem tog jag mig och väl hemma så bytte jag om och tränade en stund medans kim fixade middagen.

En dusch senare och nu sitter vi båda och slöar i soffan framför teven. Väntar på att NCIS ska börja och sen blir det sängen för min del och göra ett försök till att sova. Sista jobbdagen i morrn för denna vecka och vi slutar redan kl 15 för den är dagen före en röd dag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0