Fan vad långsamt det går..

Satan vad långsamt denna vecka går, är väl bara för att man längtar ihjäl sig efter semestern. Arbetsdagen har rullat på. Efter jobbet i dag så åkte hjärtat och jag upp till onoff och kollade ifall det fanns något skoj. Tänkte att man kanske hittade något som man ville ha till ett bra pris nu när de ska lägga ner hela de affären.

Men hittade inget jag ville ha men älsklingen köpte ett nytt minneskort till systemkameran. Sen vart det en sväng in till ica maxi för att handla lite mat.

Middag ligger nu i magen och jäser, hjärtat spelar något krigsspel och jag sitter framför datorn. Kl 21 blir det att kolla på morden i midsommer sen blir det natti natti för min del.

I morrn slutar jag kl 15 vilket innte är fy skam, efter jobbet så ska jag fika med henke och hans fruga. Tror jag ska ta en sväng förbi min frissa också och disskutera lite angående vad vi ska hitta på med mitt hår framöver.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0