Första måndagen i juli månad

Denna vecka startar jag upp genom att gå upp på heltid,skönt som tusan. Dock så är det bara heltid under juli månad men det är bättre än inget alls.

Arbetsdagen flöt på, vi avslutade de 2 sista timmarna på jobbet med att ha akutpass. Påväg hem från jobbet stannade jag till på willys och handlade lite till middagen.

Tog tag i diskbärget med glas, koppar och bestik som vart efter att folk hade varit över och firat mig i fredags samt lördags. Den enda posten i dag var ett brev från a-kassan, svär nästa alltid en ramsa innan jag öppnar de breven.

De breven brukar ju inte alltid båda gott men i dag så gjorde det, från min ersättning insatt på tordag för de 2 första veckorna i juni. Så på torsdag trillar det in ca 2100 kr på kontot, passar bra då vi ska åka och storhandla i morrn.

Nej ska strax plåga sambon med att skriva matlista för de 2 närmaste veckorna.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0