Haft en underbar födelsedag

Jobbade fram till lunch i går sen fixade lite ärenden innan jag åkte hem och käkade lunch. Sen vart det till att dekorera smörgåstårtorna samt städa det sista.

Vid 18 tiden så kom mina föräldrar, kims föräldrar samt bröder. Vart en massa fika och skit snacka i några timmar. Det vart skapligt varmt i lägenheten med alla där, endå så hade vi fixat korsdrag samt satt igång fläkten.

På kvällen efter att alla hade åkt hem så slappade vi och kollade på kommissarie späck. Den var en bra film som bjöd till många skratt.

I dag har vi vart nere på bolaget och handlat öl till kims far och sen hade vi våra underbara grannar över på fika. Fick två jätte fina tavlor på marilyn monroe  av de i födelsedagspresent.

Satt och snacke en massa skit och tryckte i oss smörgåstårta. De gick hem för en liten stund sen och vi ska snart åka iväg och handla lite. Sen bär det ut till sköldinge för mat och lite alkoholintag innan vi sen åkter till folkets park i björkvik för rockabilly rumble.

Åh ska väl kanske berätta vad jag fick i present. Hjärtat gav mig ett stort fotoalbum sen så ska jag få framkalla en massa kort som han betalar. Mamma och pappa gav mig pengar, parfymer och lite annat smått och gott. Av kims föräldrar och bröder fick jag pengar till massage samt presentkort till britt maris pyssel och pynt.

Tack så jätte mkt allesammans för de fina presenterna jag fick ♥

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0