Jävla öken

Åkte till jobbet i morse som vanligt men jag blev inte långvarig där. Vart hemskickad då tandläkaren jag jobbar med tycke att det var bättre att ja var hemma då jag har feber.

Så nu har jag suttit hemma i snart 2 timmar och glott på teve. Jag hade ju hellre jobbat men det är nog inte så bra att göra det när man har feber i kroppen.

Min mamma tittade över för en liten stund sen, kollade så allt stämmde med flygbiljetten. Pratade även om att hjärtat och jag kanske skall äta middag hemma hos mina föräldrar på fredag.

Nu ska jag värma på lite lunch sen blir det till att vila en stund i soffan och se ifall jag mår lite bättre sen.

/M

Ditt ord
Postat av: emmy

maddie, kommer du på grisfesten på lör? :D

2011-07-21 @ 21:56:34
Postat av: Maddiie

Nix det gör jag inte emmy. Ska ta det lugnt och vila upp mig då jag har 1 arbetsveckan kvar innan min efterlängtade semester.

2011-07-22 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0