Mår så mkt bättre

Efter att ha vilat i nästan 3 dagar så mår jag äntligen mkt bättre. Jag är fri från febern och den snoriga näsan. Så i morrn är det jag som åker till jobbet men ett leende på läpparna.

Började nästan klättra på väggarna här hemma idag, finns ingen värren än att va hemma och va nästan helt frisk men inte få vistas ute då man är hemma från jobbet.

Så i dag har jag roat mig med att diska och tvätta, det roade jag mig även med i går samt att jag städade lite. Man kan ju inte ligga hemma och var sjuk i en ostädad lägenhet, inte ifall man heter madelene.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på komissarie Lewis innan jag kryper ner i sängen. I morrn efter jobbet så blir det fika och skvaller med natha sen ska hjärtat och jag hem till mina föräldrar där vi blir bjudna påmiddag.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0