6/6 - 2011

1 år har gått sen vi vart tillsammans och jag ångrar mig inte en sekund.

Det var ingen självklarhet att vi skulle bli tillsammans. Vi hade tagit upp våran vänskap igen under vintern/våren och blivit bra vänner.

Sen en kväll i maj på öltältet så berättade kim att han tyckte om mig mer som bara än vän. Min reaktion var panik, jag mummlade något om att inte förstöra vänskapen och så gick jag.

Jag ville bara stoppa huvudet i sanden som en struts. Jag ville inte förstöra våran fina vänskap genom att se ifall vi skulle funka som ett par. Var rädd för att det skulle gå åt skogen då jag tidigare hade förstört två vänskaper genom att  ta det ett steg längre.

Men vi fortsatte att umgås som vänner. Kim gav väl inte upp hoppet om att jag skulle komma till insigt och ge oss en chans.

Vi firade nationaldagen ihop (en dag i förväg) med lite vänner ute hos honom. Det vart grillning, sing star och skit snack ända fram till midnatt. Jag skulle ha åkt hem med madde och chrille men fick för mig att spendera natten hos kim istället.

Dagen efter på nationaldagen åkte vi alla in till stadsparken för lite mat. Vi kollade på nationalfirandet och det var där och då allt föll på plats. Jag tog kims hand och bestämde mig för att det vart värt att sattsa på.

Så här i efterhand inser jag att jag tycke om honom långt innan händelsen på öltältet. För varje gång jag loggade in på msn och fick upp hans chattruta så pirrade det lite extra i magen. Vi messade och pratade med varandra på msn varje dag under mars-maj månad.

Jag ångrar inte en sekund att jag tog chansen att se hur det här skulle gå. Jag älskar kim av hela mitt hjärta och är otroligt glad över att han var så envis som inte gav upp chansen om oss i första taget. Tack madde som också promotade kims alla bra sidor och försökte få mig att inse att vi skulle passa bra ihop.

Som sagt 1 år har gått sen vi blev tillsammans och under tiden har vi hunnit med att bli sambos.
Denna nationaldag firades som förra året med vänner och grillning.
Vi firade dessutom min och kims 1 års dag samt att vi har
förlovat oss idag.




Ditt ord
Postat av: Madde

Ja sa ju de :) se så bra de har gått.. Är riktigt glad för eran skull <3

2011-06-06 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0