8 juni 2011

I dag har jag hunnit med en sväng hos tandläkaren, visade sig att jag hade 1 hål så jag ska få komma tillbaks. Vart en tur på stan, handlade solskyddskräm som lär gå åt nu när sommaren har kommit. Handlade även en pondus tidning och lite öl till hjärtat mitt så får hoppas han uppskattar det annars jävlar haha.

Käkade lunch när jag kom hem sen kastade jag in en maskin tvätt innan jag åkte upp till öb för att köpa lite städtrasor. Vart till att storstäda lägenheten, har dock tagit en liten paus då det är rätt så vart i lägenheten. Ska ta tag i städandet igen, bara köket och sovrummet kvar.


Haha du är bra lustig du...

/M


Ditt ord
Postat av: Natha

Den är inte bara lustig, den är ful också :D

2011-06-09 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0