Bakis lördag

Var hemma hela kvällen i går, hade tänkt gå ut med tjejerna men de hörde aldrig av sig när de skulle ner på krogen. Gick och la mig lite innan tolv snåret, älsklingen trillade in tjugo över tolv relativt packad.

Jag missunnar inte honom det och jag tänker inte klaga över det heller. För det händer kanske bara 2-3 gånger per år att han bli så full.

Älsklingen var så go så han la sig på soffan och sov så jag skulle slippa ha en full och jobbig karl i sängen. Det är sånna små gester som är guld värda i mina ögon.

Vaknade vid tio tiden i dag, kollade till älsklingen som var bakis och seg efter gårdagens firmafest. Vi har mest bara slappat, tittat på teve då det har varit för varmt och kvaft för att göra något.

Åkte ut till sköldinge, släppte av mina föräldrar hos min moster innan hjärtat och jag begav oss hem till hans föräldrar. Vi lämnade av bilsterion till bonnevillen, ska väl installera den i morrn hade vi tänkt. Var där ute en liten stund innan vi åkte hem och slappade.

Sophia kom över för 2 timmar sen med lily som vi ska vara hundvakt åt i kväll och i morgon. Åkte iväg och köpte thaimat sen som vi har tryckt i oss. Nu sitter vi i soffan med balkongdörren på vid gavel och njuter utav den svala luften.

/M


Ditt ord
Postat av: Anonym

Jaa, förlåt att jag inte hörde av mig :( jag glömde totalt bort det! Du skulle ha påmint mig :( Men du ska vara glad att du inte följde med ut, det blev jordens gräl mellan mig och karln :S

2011-06-13 @ 12:22:34
Postat av: Maddiie

Det är ingen fara gumman, det är sånt som händer. Det kommer fler utekvällar :) Usch det låter inte bra men som sagt det jag skrev som kommentar i din låsa blogg det lovar jag dyrt o heligt!

2011-06-13 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0