En liten sammanfattning utav vad jag har tittat på från i onsdags till idag

Var ledig i onsdags så då uträttade jag lite ärenden nere på stan, han även med att baka lite. Åkte även ut en sväng till sköldinge och pysslade nere i lokalen med min svärmor.

Torsdagen bestod utav jobb, stressig morgon men det lugnade ner sig på eftermiddagen. Efter jobbet åkte jag en sväng till mina föräldrar och kollade in hur deras badrum vart efter renoveringen. Det vart jätte snyggt, ser nästan ut som om badrummen är tagna från ett flott hotell. På kvällen var jag trött och en aningen grinig, varför vet jag inte.

Fredag vaknade jag och var inte det minsa grinig längre, behövde väl antagligen få sova av mig lite. Hjärtat och jag slappade sen fixade vi till oss. Gick över till mina föräldrar och firade midsommar med de och min farmor. Vart bjuda på räkcocktail, gös med potatis och sås, sen avslutade vi det med min cheesecake med jordgubbar på.

Var hemma vid 19 tiden, då vart det teve och mys i soffan. En lugn och skön midsommar, man behöver inte supa som ett svin bara för att det är en stor helg.

I dag har vi varit ute i sköldinge, jag pysslade lite med svärmor och kim hjälpte sin bror med att plocka ihop hans bil. Vart bjudan på middag där ute, biff med pommes och beasås vilket smakade kalas bra. Nu sitter jag nerbädda i soffan här hemma med datorn i knät och hjärtat spelar xbox spel.

Ska kolla på film sen, blir en skräckfilm som heter penance. Får se ifall det är nog att ha eller om det bara är skit.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0