Hann faktisk med allt

Alla planer som jag hade för i dag har jag faktiskt hunnit med. Ringde till vårdcentralen som rekomenderade att jag skulle ta kontakt med en sjukgymnast. Ringde och fick en tid redan i dag och vilken skillnade det vart i axeln efter att han hade tryckt och masserat.

Skorna behövde jag inte lämna in på lagning då jag var så händig att jag kunde laga de själv. Käkade lunch nere på stan med hjärtat som var ledig i dag. Storhandlingen på willys gick riktigt smidigt då det inte var så mkt folk där uppe.

Vi han med en sväng ut till sköldinge, lagom innan vi åkte hem därifrån ringde de från guldsmeden och berättade att våra ringar hade kommit. Så nu sitter ringarna som ett smäck på våra fingrar, det har kännt bra tomt de här dagarna då vi har varit utan de.

Hjärtat lagade spaggeti o köttfärsås till middag och under tiden så passade jag på att tvätta och städa. Slöade i soffan en stund förut, lyssande på musik och njöt utav lite ben&jerrys. Nu ska jag se ifall jag hittar nått skoj att se på teven innan det är dags att krypa ner i sängen.

/M

Ditt ord
Postat av: Natha

Nej det var typ folktomt på willys igår, skitskönt :D

2011-06-21 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0