Mycket att göra

Jobbat i dag och varmt som tusan har det varit på jobbet men man ska inte klaga över denna värme. Där emot tänker jag klaga på den dåliga ventilationen vi har på jobbet för den suger verkligen.

Fick ett trevlig samtal idag från dahlströms som berättade att våra ringar hade kommit så efter jobbet så åkte jag raka vägen dit. Hämtade ringarna, tog en sväng in på bolaget och handlade lite öl till älsklingen samt några smirnoff till mig.

Väl hemma fixade jag ena smörgåstårtan som det skulle vara skinkfyllning i så linda också kan äta smörgåstårta, hon tycker nämligen inte om skaldjur. Älsklingen fixade middagen medans jag häll på med tårtan. Efter att jag hade tryckt i mig tacopaj och kollat på couger town så bakade jag negerbollar.

Efter att ha fixat dagens alla måsten så vart det duschen och nu sitter jag och tittar på kommissarie Lewis samt avnjuter en smirnoff. Hjärtat håller på ute i köket och lagar till sin smörgåstårta han har även varit så go och satt upp mina tavlor som jag köpte i går.

Åh just det kan berätta att ringarna passar nu efter att ha förminskat de 2 gånger =P Nej kolla klart på deckaren och sen blir det sängen för min del för i morrn är det inte vilken dag som helst utan det är min födelsedag =)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0