Trött mössa

Varit en lugn dag på jobbet, har mest städat, fixat med instrument och gått igenom röntgenbilder. Handlade lite små saker på vägen hem. Hjärtat fixade middagen som vart fisk och kokt potatis.

Vart så trött efter maten så jag var tvungen att vila en stund, vart en tupplur på 40 min. Efter att jag hade vaknat till liv hoppade jag in i duschen och nu sitter vi och glor på lite teve.

Blir sängen om en liten stund då det är mkt som står på schemat i morrn, är visserligen ledig men tiden ska utnyttjas väl.

Ser ur som om jag måste lämna in min ring igen då den fortfarande är lite för stor, skakar jag på handen flera gånger snabbt så glider den nästan av. Så det blir till att lämna in den på måndag så de kan förminska den. Skulle ju kunna lämna in den i morrn men jag har en stark kännsla utav att min farmor vill se ringarna då hon skall äta middag men mina föräldrar och oss på fredag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0