Det går bra nu

I går fick jag ett samtal från folktandvården här i stan, det ser ut som att jag kanske ska få ett vik hos de på 50 %. Allt beror helt på ifall man kan pussla ihop ett bra schema då jag även jobbar 50 % på folktandvården i flen. Får de ihop ett bra schema för alla 3 parter så kommer jag börja jobba heltid från och med 1 april. Helt jävla underbart och går det vägen så slipper jag a-kassan oxå =)

Älsklingen har letat bil ett tag nu (jänkare så klart) och det ser ut som att det äntligen börjar gå åt rätt håll. Det skulle vara så härligt ifall vi kan hitta någon innan sommaren så vi har nått snyggt att glida i under sommaren.


Nä snart dags att fixa middag, blir hemma gjorda hamburgare. Sen ikväll bär det av hem till ida på fest. Btw var duktigt och städade lägenheten skinande ren efter lunch =)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0