Disk, bank och fika

Vaknade 6.20 i morse men somnade om efter att karln åkte iväg till jobbet. Är ju ledigt i dag så tänkte ta en liten sovmorgon men den vart jätte lång. Kl 10 klev jag ur sängen, fan vad dålig jag är på det där med att ta en lite sovmorga.

Ska ifall äta lunch strax innan jag sen tar tag i disken samt väntar på att älsklingen ska messa mig. Kl 13 har jag tid på banken då jag ska kolla igenom mina fonder och allt vad det nu är jag har =P Jag ska även ta ut lite pengar, de går till att betala det sista på resan samt till fikpengar då.

Innan banken ska jag svänga förbi min frissa och hämta färgschampoot som ingick i priset när jag köpte inpackningen. När allt det är avklarat ska jag möta upp natha vi ska uträtta lite ärenden och sen ta en fika här hemma.

Ja det är väl på ett ungefär så min dag kommer att se ute, hoppas även på lite sol men det ser inte så jätte lovande ut.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0