En fullspäckad och trevlig fredag

Var ju som sagt uppe på blodcentralen i dag och lämnade blod. Det gick jätte bra och jag gick därifrån med 2 st ölglas som en lite belöning för att jag har delat med mig utav mitt blod.

När jag kom hem sen vart det soffan en stund innan jag tog tag i disken. Han med halva diskberget innan min kusin kom förbi på en kopp kaffe. Vi snackade lite skit och käkade lite mackor innan hon begav sig iväg. Jag fortsatte med resten utav disken.

Mötte upp madde och charlie utanför porten sen vid 13 tiden då jag skulle följa med upp till mekonomen då hon skulle lämna in bilen. Medans de fixade audin så gick vi till mixit där det var utförsäljning, kom därifrån med en vargstaty och 2 st prydnas hjärtan. Sen vart det en tur till jysk och sen in på ica maxi där vi tog en fika.

Efter fikat kollade vi utbudet på skor på skokanonen sen gick vi en runda inne på team sportia innan vi tillslut gick tillbaks till mekonomen. Behövde bara vänta där 5 min innan de var klara med bilen så vi kunde åka hem.

Vid 16 tiden så åkte jag över till mina föräldrar och hämtade upp min mor då vi skulle ner till syaffären och hämta hem hennes provdocka. Mamma passade även på att köpa mönster, knappar och tyg till blusen hon ska sy till mig sen. Efter att jag hade kört hem henne och mellan landat hemma en stund så åkte älsklingen och jag till willys för att handla.

Väl hemma sen så fixade vi middag, lövbiff med pommes och bea sås. Sen har vi tittat på teve, kollade på det sista avsnittet utav the walking dead. Så nu får vi vänta enda tills oktober förmodligen innan vi kan börja kolla på 2:a säsonen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0