Fan vad jag är duktig

I dag så har jag varit duktigt och hunnit med att städa och diska undan kaoste i köket. Det såg verkligen ut som ett bombnerslag men disk till både höger och vänster. Har hunnit städa av hela lägenheten, skulle behöva tvätta golven men det får bli på onsdag. Skrubbade ialla fall rent inte på toan och allt kakel i köket.

Har även hunnit med att tvätta 4 maskiner tvätt så nu ser jag äntligen botten på tvättkorgen. Vart en tur till willys och storhandla lite så nu är frysen och kylen påfyllda. Har hunnit med att ta en fika med underbara natha här hemma. Drack lite té och snackade en massa strunt, spånade på att gå ut någon fredag och ha tjejkväll.

Ja allt detta har jag hunnit med i dag och endå så tog jag en lång sovmorgon och klev inte upp ur sängen förens kvart i 10. Ja jag vet jag är en riktigt sjusovare men jag tycker jag har varit jävligt duktigt som har hunnit med så mkt.

Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem från jobbet så kan vi börja med middagen som i dag består utav pyttipanna med ägg.

/M

Ditt ord
Postat av: Natha

Jaa jaamensan, UNDERBARA natha asg xD

2011-03-14 @ 17:11:31
Postat av: Maddiie

Hörre du fröken lilla låt inte det där stiga dig åt huvudet nu :P

2011-03-14 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0