Helgen som har varit

I går lördags så åke kim och jag iväg till kolmården då vi skulle klappa vargar. Det var en helt otrolig upplevelse att få gå in till vargarna och klappa de. De var jätte glada över att vi kom in och lät oss klappa och ta kort på de. Kim och jag fick även en och annan puss utav de.

När vi kom hem på eftermiddag var vi helt slut efter all frisk luft så det vart en power nap innan vi började med middagen. Senare på kvällen kom chrille över så han och kim spelade lite tevespel. Själv gick jag över till madde och charlie, lillkillen sov och vi snackade skit och tittade på melodifestivalen. Vart inte så jätte sen kväll då både madde och jag var trötta.

I dag söndag så var jag över till mina föräldrar och visade de korten som vi hade tagit på vargarna. Sen när jag kom hem så åkte vi ut till sköldinge. Kim ringde på en bil som verkade intressant och den fanns kvar så jag, kim, hans föräldrar samt bror åkte iväg och kollade på den. Vart en liten biltur på ca 1½ timme då den stog i askersund. Tyvärr var det ingen ting att ha men som man säger det går fler tåg.

Vart ialla fall en heldags utflykt och trevligt hade vi även fast det inte vart någon bil. När vi åkte hem sen så stannade vi vid willys och små handlade lite. Sen fixade jag middagen medans älsklingne hoppade in i duschen. Nu slappar vi båda i soffan och sappar lite på teven. Så mkt roligare än så blir det inte ikväll.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0