Tisdag

Det har varit full fart på jobbet i dag, var skönt med ett litet break för friskvård. Tog en långpromenad och det var riktigt skönt förutom när det blåste. Den mesta snön har försvunnit och man känner verkligen hur vårkänslorna spritter i kroppen på än.

Väl hemma så gjorde jag en hårinpackning med färginpackningen jag köpte då jag råkade missa lite vid luggen igår. Jag kan konstatera att utväxten syns inte lika tydligt så den där färg hårinpackningen kommer bli min ny bästa vän.

Började med maten sen medans karln stod i duschen, det var kycklingfilér i ugn med sallad och bröd till. Jäklar vad gott det smakade. Efter maten så bäddade på jag och älsklingen ner oss i soffan och jag lyckades slumra till en stund då jag var sjukt trött.

Nu tittar vi på teve men blir nog sängen om en liten stund för min del då ögonlocken börjar bli tunga. I morrn så är jag ledigt så då ska jag en sväng till banken och sen fika med natha. Annars händer det inte så mkt mer roligt.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0