Balkong häng i det fina vädret

Kim åkte ut till sköldinge i dag för att fortsätta på sin brors bil, jag själv stannade var hemma. Passade på att plocka och dammsuga av lägenheten. Åkte en sväng till willys och handlade lite små saker.

Vid 13 tiden kom bästaste natha över på lite fika och skit snack. Var så fint väder ute så vi hängde på balkongen med varsit glas cola och mkt skvaller. Höll på att smällta bort på balkongen i mitt linne så jag svidade om till bikini. Tror jag lyckades få lite färg på mig.

Lyckades även till min fasa se en utav våra grannar som har en för kärlek till att sola näck på balkongen. Jag är lite tacksam över att det bara var hans häck till russin som jag såg och inget annat.

Tränade lite zumba i dag samt så gjorde jag lite mag och rump övningar. Vart till att hoppa in i duschen då jag var redigt svettig, började med maten sen.

Nu sitter vi båda i soffan och låter maten sjunka ner för snart ska vi över till chrille och madde, ska fira chrille som fyller 24 år i dag. Grattis killen!

/M

Ditt ord
Postat av: Natha

Hahaha, ja fy fan, den gubbens häck alltså xD

Jag har fått färg, på ena sidan av kroppen, vet inte hur jag lyckas :P

2011-05-10 @ 00:26:01
Postat av: Maddiie

Haha attans :P fan vad sägs om att kanske åka till djulö i helgen o sola ifall det är bra väder :)

2011-05-10 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0