Dan innan löning

Lagom lugn dag på jobbet, hade möte mellan 10-12 sen direkt efter så var det lunch. Min tandläkare slutade redan kl 16 i dag så sista timmentog jag det lugnt, fyllde på rummet med lite divers instrumment.

När jag kom hem hade min underbara karl fixat middag som bestod utav tacopaj och det smakade gudomligt gott. Trycket i mig lagom mkt så jag inte skulle få matkoma och somna i soffan.

Hjärtat åkte ut till garaget efter mate och jag pysslade lite med mina naglar samt tittade på teve. Hoppade in i duschen efter att jag hade pysslat klar och nu sitter jag i soffan men hjärtat som kom hem för 20 min sen.

I morrn kommer lönen in och en stor del utav den försvinner till att betala alla roliga räkningar. Men några tusenlappar blir det allt över, det tackar vi för.

Ska kolla på criminal mindes, fixa matlåda när det är slut sen hoppas på att få lite massage innan det är sängen som gäller.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0