En helt okej måndag

En ny arbetsvecka har dragit i gång och även fast det har varit tråkigt väder ute i dag så gick arbetstimmarna fort. Efter jobbet kollade jag in utbudet på hm men fan inget utav intresse där. Åkte upp till willys med kim sen för att köpa ingredienser så vi kan göra milkshake tills ikväll.

Moffade i oss hemmagjord pizza till middag och det smakade inte fy skam. Kollade på teve en stund sen låg vi bara och myste i soffan

Skall strax fixa till milkshake så vi har något smarrigt att dricka till CSI som börjar på kanal 5 kl 21. Efter det blir det nog allt sängen för min del. Bara 3½ arbetsdag kvar innan jag beger mig till norrköping med bästase madde då jag ska fylla på kroppen med bläck, åh som jag längtar.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0