Full fart denna lördag

Denna lördag vart det inte så lång sovmorgon, var uppe ur sängen halv 10 vilket är bra för att vara mig. Körde hjärtat till jobbet då han skulle fixa lite saker där innan han skulle vidare till sköldinge.

Jag åkte hem och möte sen upp min mor utanför sultans vid 10 tiden. Gick en sväng på stan, kollade på titan örhängen inne på dahlströms guld. Mamma var så snäll och köpte 2 st par åt mig då jag endast kommer att få använda sånna örhängen så fort var bobborna har försvunnit.

Tog en tur inne på hm och sen åhléns där jag köpte värme spray som skall skydda håret när man plattar och fönar håret. Gick hem sen, åkte ut till sköldinge och bjöd karlarna på lite fikabröd innan jag åkte in till stan för att möta upp henke och hans flickvän.

Vi tog en fika inne på CL, satt och snackade lite skit och pratade gammla minnen. Efter fikat åkte jag upp en sväng till ö&b där jag handlade på mig lite nödvändiga saker. Väl hemma så började jag sortera i handduks skåpet samt i linne skåpet så nu ligger allt snyggt och prydligt.

Hämtade älsklingen vid jobbet sen, vart raka vägen hem. Fortsatte att sortera och denna gång i byrån i sovrummet så nu ligger alla kläder i prydliga högar. Vi får väl se hur länge den ordningen vara, haha.

Fixa middag sen tittade vi lite på titus innan komissarie lewis började. När det sen var slut så fick jag ett infall och bakade en kladdkaka med marabou choklad i, väntar nu på att den ska svalna så man kan provsmaka den och se ifall den vart ätbar.

Ditt ord
Postat av: Natha

Vad är det för värmespray du använder och vad kostar den? :)

2011-05-29 @ 12:42:26
Postat av: Annica

gud vad gott det där lät. ;)

2011-05-29 @ 13:01:37
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Natha: det är syoss heat protect på åhlens och jag har för mig att den kostade 80 kr.



Annica: kakan vart jätte god och uppskattades mkt utav de som fick smaka utav den. Jag kan lägga upp receptet på den ifall du vill

2011-05-29 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0