Har varit lite duktig i dag

Var ingen höjdare i morse när jag vickade på persienerna och såg de stora snöflingorna falla. Jag ville bara lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet.

Under dagen som gick så över gick de stora snöflingorna till regn sen tillbaks till stora snöfling för att sen spö regna. Ja vi får väl räkna med lite bakslag på väder fronten då vi hade 1 vecka med kalas väder i april som annars brukar vara regnit.

Hade friskvård i dag men efter som det var dåligt väder så stannade jag inne och la in mitt schema på datorn. Jag kompencerade det ialla fall med att träna lite sumba när jag kom hem förut. Tog det dock lugnt och körde bara 10 min men fy tusan vad svettig jag vart.

Medans jag dansade loss i vardagsrummet så fixade älsklingen med disken och middagen. När jag var klar med dansandet så hade jag lite dö tid innan vi skulle äta middag så jag passade på att hoppa lite hopprep.

Åh helvete vad jobbigt det är, när man var mindre jag då kunde man hoppa 30-40 min i sträck. I dagens läge är jag död efter 7 min men jag har bestämt mig för att om några månader ska jag orka hoppa i 30 min. Men som sagt det lär ta flera månader innna jag orkar hoppa så länge men jag ska klara det.

Längtar till fredag då ska jag små shoppa lite, har en lite shoppinglista som skall prickas av. Det viktigaste är redan avprickat och det är chrilles födelsedagspressent.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0