Näst sista arbetsdagen för denna vecka och...

tempot var inte så jätte högt i dag vilket inte gjorde mig så mkt. Vaknade kl 3 i natt utav åskan som dånade och såg faktisk en och annan blixt innan jag somnade om. Frågade hjärtat i morse ifall han hade hört åskan men han hade sovit sig igenom allt söt nöten.

Annars så har det inte hänt så mkt i dag, kastade in en maskin tvätt när jag kom hem från jobbet samt plockade lite i lägenheten. Insåg att vi har 3 påsar med glasflaskor så i helgen blir det nog att bege sig till återvinings stationen för att göra sig av med.

Har även planer på att baka en hallon/blåbärs paj i helgen och sen hoppas jag på fint väer så man kan åka ner till djulö och steka lite.


Usch jag har verkligen inget intressant att skriva om, känns som att man skriver om samma sak hela tiden. Så är det något just du vill veta eller vill att jag ska skriva om eller att jag ska lägga upp bilder på så lämna en kommentar :)

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0