Shaun of the dead

Tittar på shaun of the dead, en komedi film med zombies och den är så himmla klockren. Hjärtat och jag sitter och as garvar så vi nästan får ont i magen så rolig är den.

Det är verkligen en film jag kan rekommendera varmt att ni ska se ifall ni vill skratta och tycker om zombies.

Annars i dag så har vi fixat med min volvo, bytt vindrutetorkaren bak bland annat. Kim hjälpte sin brorsa med hans bil, finns mkt att fixa på den innan den är kör klar.

Var hemma en vända hos min moster och hennes sambo då han skulle hjälpa mig att släcka några lampor som lyste på panelen men det gick inget vidare. Han var dock så snäll så han tvättade av min bil så nu är det skinande ren igen :)

Ja det var vad vi hittade på denna lördag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0