Slappar söndag

Vaknade redan kl 7 i morse men var seg och trött i kroppen så jag struntade i att gå upp. Låg kvar i sängen och sov en lite stund till eller rättare sagt fram till kl 11 då jag orkade ta mig upp ur sängen. Var inte så farligt bakis som jag trodde jag skulle bli, hade bara lite svag huvudvärk som snabbt gick över med ett stort glas vatten.

Kim och jag låg och slöade i soffan fram till 16 tiden då vi skrev klart inköps listan sen åkte vi ut till sköldinge då hans mor hade ringt oss och frågat vem som hade glömt kvar en jacka och mobil. Det visade sig att det var andreas som hade glömt kvar det, så kan det gå ibland.

Åkte till willys sen och storhandlade sen när vi kom hem så fixade vi tacopaj till middag. Var äckligt proppmätt efter att ha tryckt i mig en stor tallrik. Kollade på How I meet your mother på teve nyss, nu sitter jag och nördar här medans kim spelar något bilspel.

Vi blir nog inte uppe så länge till utan det blir sängen för våran del om en stund så vi båda är trötta och sega i kroppen. Men kul som tusan hade vi i går :D



Vad trevligt att du håller koll på vad vi gör och med vilka :P Det måste ju innebära att du kollar in min blogg en sisodär 1-2 gånger i veckan. Men bara så du vet så kommer vi nog inte träffa några speciella människor den här veckan. Utan vi kommer nog mest bara jobba och ta det lugnt men man vet ju aldrig ;)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0