Tisdag den 17 maj

Jobbat i flen i dag, hade friskvård på schemat så jag tog en promenad och lyckades komma in innan himmlen öppnade sig. Dagen var lugn med flöt på snabbt, tog svängen förbi willys på vägen hem för att köpa lite ingredienser till veckans middagar.

Hjärtat höll på med maten när jag kom hem, underbara karl jag har. Middag och sen kollade vi på ett csi avsnitt, hoppade in i duschen sen. Nu sitter jag här och finular på ett litet projekt som jag nog ska dra igång efter att lönen har trillat in.

Nä men roligare än så har inte min dag/kväll varit. Ska titta på lite teve en stund till innan jag bäddar ner mig i sängen. Hoppas på att kunna sova så där gott som jag gjorde natten tills i dag, dock var inte kroppen van vid det så när klockan ringde i morse var jag super seg. Men men shit happens.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0