Valborg

Förmiddagen fixade jag balkongen och städade lägenheten medans älsklingen var och jobbade. När han kom hem på vid 16.30 så vart det duschen för hans del medans jag plockade ihop alla saker vi skulle ha med oss.

Mötte upp madde, charlie, chrille och laxå borna utanför porten, packade in oss i bilen och styrde ut mot sköldinge. Kom ut till kims föräldrar vid 17 tiden, kånkade in med alla matkassar som tog upp halva deras kök.

Karlarna gick ut och tände eld på grillen medans vi damer höll oss i köket, där vi kryddade kötten och fixade sallader. Vart till att duka långbord då vi var 10 st som skulle äta sen så hade vi 2 små knoddar, elias och charlie som höll oss alla allerta.

Grillat kött är nog bland det bästa som finns, käkade så jag nästan vart fyrkantig. Plockade fram romflaskan sen och det skulle jag ju inte ha gjort. Hade bara tänkt ta mig ett eller två glas rom o cola men tack vare anje vart det väldigt mkt mer och de andra var ju inte sena på att heja på att jag skulle dricka mera.

Hade en super trevlig kväll med en massa skit snack, lyssnade på intron till nostalgi programm. Vid halv 1 tiden så åke anje, andreas, elias och kalle hem till laxå. Tack så jätte mkt för att ni kom och firade valborg med oss.

Vi andra gav upp vid 1 tiden så vi packade in oss i bilen och madde rattade hem mot stan. Var hemma och i säng vid halv 2 tiden, jag och hjärtat somnade som stockar.

I dag är jag lite halv seg, känner av lite huvudvärk men mår bättre än vad jag trodde jag skulle göra. Hjärtat och jag ligger i soffan och vi tänker inte röra oss i onödan idag.

Tack så jätte mkt alla som var med i går och gjorde denna valborg till en utav de bästa jag någonsin har firat. Det togs lite bilder i går så de ska jag försöka lägga upp under dagen/kvällen så ni kan få se hur trevligt vi hade.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0