Varma vindar

Tisdag och det innebär 1 timmes friskvård på jobbet, härligt som tusan. Vädret var med oss i dag, härliga varma vindar ute.

Jag hoppade i converse skorna, pluggade i hörlurarna i öronen och gick till willys. Inhandlade en god glass, tog en promenad och hittade en parkbänk där jag slog mig ner och njöt utav vädret. Det pratas om att det ska komma in en ryssvärme över sverig och det tackar jag då inte nej till.

Väl hemma efter jobbet så lyssnade vi på lite musik (ultima thule) inna mitt älskade hjärta fixade iordning middagen. Dagen till ära vart det panerad torsk, potatis och remuladsås.

Nu under kvällen så har vi varvat med att glo på teve och sitta framför datorerna. Är lite sugen på att pyssla men med exakt vad vet jag inte. Får ta och spåna lite till och se ifall jag kommer på något bra projekt.

I morrn är jag ledigt då mitt vik har gått ner till 50% så morgondagen skall utnyttjas till att uträtta en massa ärenden. Tippen skall besökas, spisen/ugnen skall städas liksom garderoberna. Det ska handlas, medicin skall hämtas ut och så ska jag över till mina föräldrar en sväng. Ja det är bara en lite del utav vad jag ska roa mig med i morrn.

Så för att få ut det mesta utav dagen i morrn så skall jag försöka palla mig upp ur sängen i skaplig tid vilket innebär allt innan kl 9. Vi får väl se ifall jag lyckas, jag är skeptisk haha.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0