Växlande väder

Har varit växlande väder i flen idag, ena stunden var himmlen mörk och regnet föll sen komm solen och sken. Sen växlade det och vart mörka molen en stund och sen kom solen tillbaka, så höll det på större delen utav dagen.

Annars så har arbetsdagen flytit på bra, vart dock små irriterad på en patient som kom 20 min försent och skyllde på en massa dåliga ursäkter. Sluta skyll i från dig och ta ansvar för i helvete.

Märkte när jag åkte genom centrum i flen att det var inte lika mkt liv och rörelser ute, har förmodligen med bankrånet som skedde i går. Det sätter sina spår både synligt och osynligt.

Älsklingen fixade middag i kväll medans jag städade av lägenheten, super bra fördelning tycker jag. Åkte ner till coop på stan efter maten då hjärtat skulle hämta ut sterion som vi ska ha i bonnevillen. Så till nästa laxå tripp så kan vi skrål musik i bilen ifall vi får lust att åka i den.

Resten utav kvällen kommer spenderas framför teven, ska även plocka fram alla saker jag ska ha med mig i morrn oxå.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0