Arg frustrerad och ledsen

Alla dessa känslor far runt i mig och jag har nada anledning till att känna mig så. Men det är dessa jävla hormoner som åker bergodalbana tack vare mensen som får mig att känna så här.

Inte alls ofta det blir så här när jag har mens men den här gången så blev det tydligen så. Låg i soffan förut och en våg av ilska sköljde över mig och jag fick god lust att bara riva ner allt i hela vardagsrummet. Så fort jag hade tänkt den tanken vart jag frustrerad över att jag kände så.

Nä usch hoppas den här humörsvängningen har gått över tills i morrn. Nu ska vi ialla fall åka till mc driven och handla paj, glass och hamburgare. Får se ifall det kan lätta upp humöret lite, tur att jag har min underbara älskling som står ut med mig.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0