Dags för en förändring eller två

Sitter och spånar på att det är dags för lite förändringar. Först och främst så ska jag försöka minska på intaget av godis, choklad, chips och läsk. Det är varken nyttigt för kroppen eller tänderna. Jag tänker inte sluta helt med det utan skära ner på intaget.

Sen så ska jag till frissan på onsdag och jag känner att det är dags för en förändring, vad det blir har jag inte riktigt kommit fram till. Har lite olika idér men bäst att ta de med vera, hon vet ju vilka som är genomförbara så att säga.

Om det blir någon förändring så får ni se det på onsdag tills dess så kommer jag hålla mina planer för mig själv, älslingen vet om det då jag brukar använda honom som smakråd. Har är riktigt duktig på att vara smakråd när det kommer till kläder, hår och inredning.

Skall nog även ta tag i och rensa min garderob igen, känns som jag har mycket kläder som aldrig används. Bättre att ge bort det så någon annan kan använda det. Ska väl först och främst kolla med min kusin ifall det är något hon vill ha.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0