Första dagen på en ny vecka

Knatade över en sväng till mina föräldrar för att låna deras hemtelefon då jag behövde ringa f-kassan. Samtalet gick fort och smidigt, sånt gillas och snart kommer jag få en utbetalning på sjukpengarna då jag var sjuk i october.

När det var avklarat åkte mamma och jag ner på stan, skulle ha lite smått från apoteket. Vi tog sen en runda inne på åhléns då min mor skulle ha lite saker till sin adventsljusstake. Hon passade även på att köpa nytt nagelack, knästrumpor och en badsvamp till mig.

Efter våran sväng nere på stan åkte vi och handlade på willys sen käkade jag lunch hemma oss mina föräldrar innan jag gick hem. Här hemma så tog jag tag i disken, bäddade rent i sänge och kastade in en maskin tvätt.

Nu skall jag vara ordningsam och sätta in en massa viktiga papper i mina pärmar och sen kolla ifall det finns några jobb att söka.

/M


Bilden jag lovade igår på våran nya blomma i sovrummet



Så här piffig såg jag ut när jag städade förut

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0