Ledig dag som har spenderats...

Denna lediga dag har jag spenderat med att varit en sväng på bil och fritid för att beställa lite reservdelar till min bil. Vart sen en sväng ner på stan med madde och charlie, vi skulle reservera biljetter till breaking down men bion var inte öppen.

Så jag tog svängen förbi sushi corner och köpte med mig sushi hem till lunch, det smakade kalas gott. Tittade på hem till gården innan jag började med disken. Sen tog jag en sväng med dammsugaren när jag ändå var igång, så nu är det rent och fint här hemma.

Jag förstår inte vissa som tycker städning är när man flyttar saker och typ högar med papper från en plats till en annan plats i lägenheten/huset. Städa för mig är när man dammsuger, dammar och slänger sånt som man inte behöver samt lägger tillbaks saker på sin plats.

Han med att knåpa ihop ett kort i dag inna hjärtat kom hem, fixade middag tillsammans. Nu sitter vi nerbäddade i soffan mätta och belåtna efter tacopajen som var kvällens middag.

Nu ikväll händer det inte mkt alls, blir det att kolla på lite teve och mysa.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0