London dimma...

Vaknade första gången vid halv 8 i morse och såg att det var jätte dimmigt/disigt ute. Sen när jag klev upp kl 10 så var det samma väder ute som tidigare i morse.

Åkte ner på stan och mötte upp min mor vid sparbanken parkeringe, gick bort till hm. Koftan jag hade hittat var tyvärr borta men jag hittade en stickat tröja som fick följa med hem. Tog en snabb sväng in på bolaget och handlade lite öl till hjärtat.

Vi tog sen en sväng till pyssel och pynt där det inhandlades färg och två frigolit hjärtan. Åkte sen iväg och fixade farsdag present samt slog jag i några liter soppa i hjärtats bil.

Efter lunch så pysslade jag lite samt satte upp en ljus slinga ute på balkongen, vart skit snyggt enligt mig. Åkte iväg och handlade sen när hjärtat kom hem från sköldinge.

Nu sitter vi i soffan mätta och belåtna efter att ha tryckt i oss vårrullar med ris. Denna lördagskväll kommer bli lung, funderar på att göra en äppelpaj igen som vi kan mummsa i oss framför teven.

/M

Sticka tröja från hm som jag köpte idag

Perfekt nu när det börjar bli kallt o ruggit ute

 

Ljus slingan jag satte upp på balkongen, blir mys pys känsla om man sitter i

vardagsrummet o bara har den tänd


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0