Många järn i elden

I dag är det mkt som står på schemat men en hel del har jag redan beta av. Har hunnit med en sväng till bil och fritid för att handla nipplar till brommsröret. Gjort ett besök på f-kassan som gick mycket bra.

Åkte sen och köpte mer papper till mina julkort samt smal genomskinlig. Käkade lite lunch när jag kom hem och sen vart det till att hänga upp lite julkulor. Slog in julklappen till mina föräldrar, plockade och dammsög av lägenheten.

Nu är det dags för en liten paus känner jag, natha skulle förmodligen komma över på en lite fika om en stund. Efter fikat sen ska jag iväg och panta flaskor, köpa frimärke så jag kan skicka iväg mitt a-kasse kort.

Tror även jag ska slänga in en maskin tvätt, en mat shoppinglista skall skrivas och så skall ramarna målas klart också. Med andra ord så är det fullt upp idag men det gillar jag bara.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0