Orkade inte skriva igår

Orkade inte skriva något i går då jag var helt slut när jag kom hem efter jobbet. Det var inte så att det var kaos och full rulle på jobbet utan tröttheten berode på att jag sovit dåligt under natten.

Påvägen hen från jobbet så passade jag på att handla lite på willys, vara bra det att halva katrineholm tänkte samma sak. Köerna till kassorna var långa men efter mkt väntan så kunde jag äntligen åka hem.

Väl hemma fixade älsklingen middag sen vart det soffhäng, hade skit ont i nacken så jag knappt kan vrida det åt sidorna. Smörjde in nacken innan jag gick och la mig ihop om att det skulle bli bättre men det gjorde det inte. Har dock sovit jätte bra under natten så det kan jag icke klaga på.

Nej nu ska jag iväg till bil och fritid sen blir det ner på stan med madde och charlie.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0