Regnig söndag

Det är jätte tråkigt väder ute och det får mig till att inte vilja göra ett skit. Men jag har ialla fall tagit mig lite i kragen och fixat disken. Ska snart skriva en shoppinglista så vi vet vad det är vi behöver handla hem när vi åker till willys sen.

Annars har jag inga direkta planer för resten utav dagen, orken finns inte heller för den delen. Så det blir nog till att slöa framför teven och datorn.

Åh om du/ni bara kunde lyssna på mig för en gång skull, men nej då varför gör det för.

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Vilka ska lyssna? Ja finns här om du vill prata ur dig, hoppas du vet de :) Kramar

2011-11-20 @ 20:06:43
Postat av: Maddiie

Överreagerade bara lite förut när kim sa att de inte skulle laga allt på bilen i dag utan att jag får ombesiktiga den halv klar. o jag tyckte att hade de bara hissat upp bilen för 2 veckor sen istället för att hålla på med portarna så hade de sätt att allt inte gick o laga på en dag o att jag då skulle slippa besiktiga om den 2 gånger ^^ Det vet jag gumman :) Kramar

2011-11-20 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0