Rulltårta och kort

Fixade middag när hjärtat kom hem efter jobbet, vart en köttfärsröra i mjukt taco bröd med cream fraich sås. Efter middagen vart det lite teve tittande innan jag fick för mig att locka håret. Lyckades bara bränna mig 2 gånger på locktången :P

Fick ett infall och bakade en rulltårta sen då jag vet att älsklingen tycker om fika bröd. Tycker om att skämma bort min karl med smarrigt fikabröd och visa honom hur mkt jag uppskattar och älskar honom. Vet att han i tidigare förhållanden inte alltid fått den uppskattning han har förtjänat samt blivit bort skämmd.

Efter att jag hade bakat rulltårtan så började jag med att göra 2 nya julkort. Han inte rikigt klart med de i kväll utan det blir nog att jag fortsätter i morrn eller på fredag.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med mitt underbara karl, jag älskar dig hjärtat <3

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0