Smurf..?

Tisdag och det stod jobb på schemat i dag. Även fast det tar emot lite att gå upp tidigt på morgonen så känns det endå skönt när man kommer till jobbet. I dag har vi mest haft undersökningar sen har det varit några enstaka lagningar och rotfyllningar.

Vi har börjat med nya handskar på jobbet och de är blåa! Fan jag kände mig nästan som en smurf när jag hade de på mig. Men det är ju lite klitchigt med lite färg i våran annars så sterila miljö, visserligen så har vi faktisk röd, vita och svarta piketröjor nu för tiden.

Efter jobbet vart det hem äta middag, slöa en lite stund innan vi sen åkte till coop nere på stan. Älsklingen skulle hämta ut min julklapp och jag skulle handla lite då jag ska baka i morrn.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen får jag se ifall jag orkar lacka mina naglar med de nya nagelacken min mor köpte till mig. Men ni får ha en fortsatt trevlig tisdagskväll.

/M



De blåa smurf liknande handskarna på jobbet

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0