Tisdag

Trött som vet i vad när jag vaknade i morse men det var bara att kravla sig upp ur sängen och få på sig kläderna. Piggnade till lite när jag fick i mig lite frukost sen var det bara ner till bilen, skrapa rutorna för att sen bege sig mot flen.

Arbetsdagen har gått bra, solen tittade fram passade perffekt i dag då vi hade 1 timmes frisk vår. Det var riktigt skönt att få komma ut, få frisk luft och sträcka på  bena.

Påväg hem från jobbet så hoppade bambi upp 3 meter framför bilen lagom när jag hade svängt ur rondellen i flen. Vart verkligen paff då jag inte hade förväntat mig att ett rådjur skulle hoppa fram där utav alla ställen men den var väl sugen på äpplen i någon när liggaden trädgård.

När jag kom hem så myste jag ner mig i soffan hos hjärtat som låg och lyssnade på musik. Han fixade sen till middag medans jag skickade iväg en jobbansökan samt kollade mailen.

Efter middagen fick jag matkoma och har legat och hals sovit fram till för ca 40 min sen. Under tiden har hjärtat passat på att spela lite xbox. Nu blir det lite teve tittande innan det är dags att borsta gaddarna och bädda ner sig i sängen.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0