Tråkigt höstväder

Har varit riktigt tråkigt höstväder ute i dag så energi till att göra något har varit låg. Älsklingen åkte ut till sköldinge för att fixa lite med garag portar. Själv glode jag på teve en stund innan jag fick arslet ur soffan och började med disken.

Lagom som den var klar kom älsklingen hem, suckade lite efter som jag hade fått upp energi för att städa lite. Tycker det är mkt skönare samt smidigar att städa när jag är själv :P Men jag plockade ialla fall undan i hela lägenheten, dammsugningen får bli på tisdag.

Annars så har jag rensat den gammla datorn på bilder och div andra saker som inte skall ligga kvar. Mamma tittade nyss förbi och hämtade en tidning samt bok som jag hade hämtat hem till henne från sköldinge.

Resten utav denna dag/kväll blir lung, det ska fixas käk och sen ska jag passera duschen. Ska planera lite vad som skall göras i veckan så jag har en bra översikt över hur allt ser ut.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0