Vad det blåser ute

Höll nästan på att blåsa bort när jag var på väg till min frissa. Det hade tack och lov lugnat ner sig när jag gick där ifrån sen.

Håret vart kalas bra, ska tillbaks nästa fredag då vi kom på att vi vill experimentera lite. Jag lägger ut bilder sen på resultatet i dag. Det vart inte så drastisk ändrig, håret var korpsvart med några rödskimrande slingor och så vart det lugg igen.

Natha kom över på en fika efter att jag hade kommit hem från frissan. Vi tittade på äntlige hemma, drack te och bubblade bort 1½ timme.

Traskade bort till coop sen för att handla ägg, soltorkade tomater och frimärke. Gick sen bort till tågstationen där postlåderna står och postade brevet. Påvägen tid så såg jag att de hade satt upp jätte fina blåa ljusslingor i träden vid tunneln.

Den dagen jag skaffar hus med trädgård ska jag lätt sätta upp såna ljusslingor i träden eller buskarna. Men nu ska jag börja med maten då det kurrar i både min och älsklingens mage.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0