Vad länge man har hållt på

Insåg när jag kollade igenom mitt arkiv här på bloggen att jag har bloggat jävligt länge, enda sen hösten 2006. Fattar inte riktigt att jag har orkat hålla på så länge. Men jag lär nog hålla på ett tag till, åtminstonde så länge jag tycker det är kul.

Jag har även fått en hel del kommentaren här på bloggen genom åren. Vissa är jätte söta och fina som verkligen får än att bli glad och värmer än. Andra de är mest bara patetiska men jag antar att man ska få sådanna också, det hör väl till att folk inte tål vad man skriver ibland.

Nej har inget direkt mer att skriva nu ikväll men är det något speciellt ni vill veta eller att jag ska skriva om så kan nu ju lämna en kommentar :)

/M

Ditt ord
Postat av: Nyfiken

Hur många läsare har du?

2011-11-28 @ 16:25:22
Postat av: Maddiie

Vet inte exakt hur många men jag vet att det åtminstonde är 6 st som läser den regelbundet.

2011-11-28 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0