Zumba

Denna lördag till ära så har jag frostat av frysen, det var väl behövligt kan jag säga. Det tog inte så lång tid så nu är den ren, fin och is fri. Medans jag väntade på att frysen skulle bli klar så torkade jag golvlisterna i köket och det var behövligt kan jag säga.

När allt det var klart så körde jag ett zumba pass, känns ju att man inte har samma kondition som man hade en gång i tiden. Men det ska vi ändra på, tänker försöka köra minst 2 st 20 min pass zumba i veckan.

En sen lunch är intagen och tvätten hänger på tork. Det som står på schemat nu är att skriva matlisa samt vänta på att mitt hjärta ska komma hem från garaget.  Får se ifall vi storhandlar i kväll eller om vi tar det i morrn, beror på hur trött mitt hjärta är.

Nej dag att ta fram penna och papper och klura ut matlistan för de närmaste veckorna.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0